Veelgestelde vragen – Huisartsenpraktijk de Nije Dokters – Nijkerk

Welkom bij Huisartsenpraktijk de Nije Dokters

De nieuwe kleinschalige, moderne huisartsenpraktijk in Nijkerk

Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. U kan u inschrijven via de website.

Wij hebben een grote passie voor voeding, leefstijl en Positieve Gezondheid.

In onze praktijk staat u centraal! Dat betekent dat u altijd direct contact heeft met uw huisarts. U kunt uw vraag stellen, makkelijk uw afspraak maken en uw eigen dossier eenvoudig inzien. Bellen, videobellen of e-mailen? Via het persoonlijke portaal kunt u 24/7 contact met ons opnemen.

Komt u liever langs? Wij werken op afspraak en nemen zo graag de tijd voor u. Onze praktijk bevindt zich op Rijstegoed 2 in Nijkerk.

Wij staan voor verbinding, innovatieve en persoonlijke zorg, met aandacht voor u.

Veelgestelde vragen

Hier vind je een overzicht van alle ‘veelgestelde vragen’ onderverdeeld in rubrieken. Staat je vraag er niet tussen? Laat ons dat dan weten door middel van het formulier. Wij proberen alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Portaal

Wat heb ik nodig om gebruik te maken van het patiëntenportaal?

Je hebt een persoonlijk e-mailadres en een Nederlands 06-nummer nodig. Ook voor kinderen adviseren we om een eigen e-mailadres aan te maken. Indien je nog geen inloggegevens hebt, geef je gegevens door in het formulier onderaan deze pagina of bel dan naar de praktijk om deze aan te vragen.

Afspraak maken

Moet ik een afspraak maken met de huisarts?

Als je twijfelt, raden we je aan om eerst op thuisarts.nl te kijken. De informatie op deze site is opgesteld door huisartsen. Hier staan dus betrouwbare informatie en adviezen.

Hoe kan ik een telefonische afspraak maken?

Je kunt eenvoudig een telefonische afspraak maken via de website. Je kiest zelf het moment dat jou het beste uitkomt. Op het gekozen moment zal de praktijk contact met je opnemen.

Algemeen

Hoe zet ik de website van mijn huisarts op het startscherm van mijn iPhone of iPad?

Open Safari. Ga naar de site van je huisarts. Tik onderin (bij de iPad bovenin) op de Deelknop. … Tik op ‘Zet op beginscherm’. Tik eventueel op de naam van de site en typ een andere naam. Tik op ‘Voeg toe’. Het icoon van de site staat nu op het startscherm.

Hoe zet ik de website van mijn huisarts op het startscherm van mijn Android telefoon?

Open de browser Chrome. Ga naar de website van je huisarts. Tik rechtsboven op een pictogram met drie stipjes. Tik op ‘Toevoegen aan startscherm’. Geef de site een herkenbare titel of laat de standaardbenaming staan. Tik op ‘Toevoegen > Toevoegen’. Het icoon van de site staat nu op het startscherm.

Hoe vraag ik mijn herhaalmedicatie aan?

We willen je vriendelijk verzoeken om dit via ons portaal te doen. Dat voorkomt fouten en scheelt ons veel tijd die we kunnen gebruiken om betere zorg te leveren.

Hoe krijg ik de uitslag van mijn onderzoeken?

Uitslag van een onderzoek krijg je via het portaal tenzij dat anders is afgesproken met de huisarts. Je ontvangt een mail zodra de uitslag bekend is. De huisarts zal een toelichting schrijven bij de uitslag.